Shop Mobile More Submit  Join Login
SAMUS by JimboBox SAMUS by JimboBox
Hope you all dig ittttttttttttt
UPDATE:Hey its been a while! OK so, ive gotten sooo many requests for a print of my samus piecenand thereforeeeeeee, just for a little while, im keeping my store open if you guys wanna pick up some prints. wont have it open too long jimbobox.storenvy.com

 So i wanna thank :iconfallenangelgm: and :icontsaoshin: for this DD :D Much appreciated guys ! Also, i've been tryin out instagram if anyone uses that lol --> www.instagram.com/jimbobox/
and ofc ive got FB too but ive got two pages dunno why but wtv Facebook--> www.facebook.com/JimboBox
Add a Comment:
 

Daily Deviation

Given 2016-01-16
JimboBox captures a high degree of movement in both the figure and the assembling armor in SAMUS.  From the suggester: "Sparkling and clean colors, a great perspective, and a dynamism that makes you feel the picture is alive." ( Suggested by FallenAngelGM and Featured by TsaoShin )
:iconhybridmink:
hybridmink Featured By Owner Jun 18, 2012  Professional Digital Artist
I can dig it.
Reply
:iconjimbobox:
JimboBox Featured By Owner Jun 18, 2012  Professional Digital Artist
haha nice XD
Reply
:iconhybridmink:
hybridmink Featured By Owner Jun 18, 2012  Professional Digital Artist
seriously, I'd probably buy a print if I was going.
Reply
:iconjimbobox:
JimboBox Featured By Owner Jun 18, 2012  Professional Digital Artist
cool man thanks
Reply
:icontruxtherealone:
TruxTheRealOne Featured By Owner Jun 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dig the armor :)
Reply
:iconjimbobox:
JimboBox Featured By Owner Jun 18, 2012  Professional Digital Artist
cool!
Reply
:iconworstcakescenario:
WorstCakeScenario Featured By Owner Jun 18, 2012  Student Traditional Artist
Love keeping up with your stuff man. Always amazing.
Reply
:iconjimbobox:
JimboBox Featured By Owner Jun 18, 2012  Professional Digital Artist
Thanks, truly appreciated :)
Reply
:iconcrazed-artist:
Crazed-Artist Featured By Owner Jun 18, 2012  Student Digital Artist
Wow this is amazing! I've never seen Samus with that kind of "look," and the whole mid-transformation idea was executed really well. Very dynamic, very sexy :)
Reply
:iconjimbobox:
JimboBox Featured By Owner Jun 18, 2012  Professional Digital Artist
Thanks man! yeah i didnt wanna do a typical samus..... i also left out the pony tail and redesigned her suit a bit. glad you like it!
Reply
:iconcrazed-artist:
Crazed-Artist Featured By Owner Jun 18, 2012  Student Digital Artist
You're welcome! And oh yeah; the loose hair and redesigned suit help out a lot, giving this an empowering, epic womanly feel. It truly does her justice.
Reply
:iconjimbobox:
JimboBox Featured By Owner Jun 18, 2012  Professional Digital Artist
cool never thought of it that way! im gonna keep that in mind for a future piece! thanks man
Reply
:iconcrazed-artist:
Crazed-Artist Featured By Owner Jun 19, 2012  Student Digital Artist
Again, no problem ^-^
Reply
:iconandiciainwonderland:
AndiciaInWonderland Featured By Owner Jun 18, 2012
Wow! I love it :heart:
Reply
:iconjimbobox:
JimboBox Featured By Owner Jun 18, 2012  Professional Digital Artist
THANKS! :D :D
Reply
:iconandiciainwonderland:
AndiciaInWonderland Featured By Owner Jun 18, 2012
You're welcome!
Reply
:iconkkbatoretto:
KKBatoretto Featured By Owner Jun 18, 2012  Hobbyist General Artist
That is...that is just so cool I can't say how cool enough it is! I love how you have done her partially in her armour :3
Reply
:iconjimbobox:
JimboBox Featured By Owner Jun 18, 2012  Professional Digital Artist
:D thanks!
Reply
:iconkkbatoretto:
KKBatoretto Featured By Owner Jun 18, 2012  Hobbyist General Artist
Your welcome! XD
Reply
:iconknight-alui:
knight-alui Featured By Owner Jun 18, 2012
I love it :)
Reply
:iconjimbobox:
JimboBox Featured By Owner Jun 18, 2012  Professional Digital Artist
:D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 18, 2012
Image Size
408 KB
Resolution
560×840
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
185,952 (20 today)
Favourites
16,162 (who?)
Comments
1,121
Downloads
7,707 (1 today)

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×